Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Zawonia
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Zamówienia publiczne - ogłoszenia Zamówienia publiczne - ogłoszenia
Modyfikacja treści aktualności 'Zapytanie ofertowe dotyczące zadania: pełnienia nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni'



Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni i zakup wyposażenia”.

Nr projektu: RPDS.07.01.01-02-0082/16

 

       Zawonia, 19.05.2017 r.

Zaproszenie do złożenia oferty na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego
we wszystkich specjalnościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni

Nr projektu: RPDS.07.01.01-02-0082/16

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Zawonia, Zawonia 55-106, ul. Trzebnicka 11

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

  1. 1.    Kod CPV:71247000-1Nadzór nad robotami budowlanymi
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 pkt 8 nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni, zwanego dalej także "inwestycją", w szczególności
w zakresie opiniowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, zapewnienie pełnego nadzoru inwestorskiego  w trakcie realizacji inwestycji i pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym przez okres 60 miesięcy od zakończenia i zatwierdzenia protokołu końcowego odbioru robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji.

 

Szczegółowy zakres zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowany przez Wykonawcę robót będzie obejmował 3 etapy:

a)         ETAP I : sprawowanie w imieniu Gminy Zawonia nadzoru inwestorskiego w sprawie weryfikacji projektów budowlanego i wykonawczych branżowych, przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych pod względem kompletności i wzajemnej zgodności, niezbędnych opisów, parametrów urządzeń, użycia nazw własnych modeli urządzeń producentów.

b)        ETAP II: zapewnienie pełnego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji.

c)         ETAP III: pełnienie nadzoru w okresie gwarancyjnym przez okres 60 miesięcy od zakończenia i zatwierdzenia protokołu końcowego odbioru robót,

 

Zapytanie obejmuje zapewnienie pełnego nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.).

 

IV. TERMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI: od podpisania umowy do podpisania protokołów odbioru końcowego zadania oraz w okresie maksymalnie 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi.

Zamawiający planuje, że roboty budowlane zostaną rozpoczęte w miesiącach maj-czerwiec 2017,
a zakończone w I kwartale 2018 r
.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Inspektor Nadzoru dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.
w szczególności:

  1. inspektor nadzoru (wiodący) posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego,
    w tym posiadający doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej dwóch inwestycji w zakresie wznoszenia obiektów użyteczności publicznej. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  2. inspektor nadzoru robót w branży instalacyjnej dla instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej zwany także „Inspektor Nadzoru w branży sanitarnej) – posiadający  uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz w ostatnich 5 latach uczestniczył w nadzorowaniu co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej
    w zakresie instalacji sanitarnych,
  3. inspektor nadzoru robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz w ostatnich 5 latach uczestniczył w nadzorowaniu co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej  w zakresie sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych,

 

Ww. osoby muszą posiadać aktualne uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych kanalizacyjnych.

UWAGA! Zamawiający dopuszcza dysponowanie w tym zakresie kilkoma osobami, każda posiadająca odrębnie jedną lub kilka specjalności wyżej wymienionych oraz odrębne doświadczenie w każdym wymaganym zakresie.

VI. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ ZŁOŻYĆ OFERENCI:

  1. wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  3. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
  4. Na potwierdzenie posiadanej wiedzy i doświadczenia należy złożyć wykaz wykonanych głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Do każdej pozycji należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi nadzoru były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Inspektor nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr 2.
  5. Oferent, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy z Zamawiającym zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj: aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych kanalizacyjnych.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Oferent może złożyć wyłącznie jedną ofertę na całość zamówienia.
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, sporządzoną na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania.
  4. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
  6. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
  7. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia do godz. 12.00 do dnia 26.05.2017
    w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni lub na adres e-mailowy: fundusze@zawonia.pl.
  2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Oferentom nie otwarte.
  3. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
  4. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
  5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano.

IX. TERMIN OTWARCIA OFERT:

26.05.2017 godz. 12.15, sekretariacie Urzędu Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia

IX. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ:

1. Sposób prowadzenia korespondencji z Zamawiającym w sprawie niniejszego zamówienia:

1)      pisemnie na adres: Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, lub

2)      drogą elektroniczną: fundusze@zawonia.pl

  1. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta lub Zamawiającego.
  2. Osoba uprawniona do kontaktu z Oferentami: Ilona Buczak-Badowska

X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTYI OCENY OFERT: 

  1. Cena oferty powinna być podana w Formularzu ofertowym. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, które powinny być obliczone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
  2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Walutą obowiązującą jest PLN.
  3. Kryterium oceny ofert: cena brutto 100%.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe wg poniższego wzoru (licząc do dwóch miejsc po przecinku):

 

                                                               cena oferowana minimalna

Wartość punktowa ceny  = --------------------------------------------- x 100 pkt                                                                                                                                       cena badanej oferty

Przyjmuje się, że 1%=1pkt

Zamawiający wybierze Oferenta, którego oferta uzyskała największą ilość punktów.

  1. W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do oferentów o złożenie w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

 

zapytanie wraz załacznikami 1 i 2 wersja edytowalna

zapytanie wraz załacznikami 1 i 2

załacznik 3 wzór umowy



data wytworzenia2017-05-19
data udostępnienia2017-05-19
sporządzone przezBuczak-Badowska Ilona
opublikowane przezIlona Buczak-Badowska
data wykonania2017-05-19
Urząd Gminy Zawonia, Trzebnicka 11 , 55-106 Zawonia, tel.: 71 312 81 82, 71 312 81 93, fax: 71 312 95 59, urzad@zawonia.pl, www.zawonia.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@