Zapytanie ofertowe dotyczące zadania: pełnienia nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni i zakup wyposażenia”.
Nr projektu: RPDS.07.01.01-02-0082/16
Zawonia, 19.05.2017 r.
Zaproszenie do złożenia oferty na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego
we wszystkich specjalnościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni
Nr projektu: RPDS.07.01.01-02-0082/16
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Zawonia, Zawonia 55-106, ul. Trzebnicka 11
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
- 1. Kod CPV:71247000-1Nadzór nad robotami budowlanymi
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 pkt 8 nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni, zwanego dalej także "inwestycją", w szczególności
w zakresie opiniowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, zapewnienie pełnego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji i pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym przez okres 60 miesięcy od zakończenia i zatwierdzenia protokołu końcowego odbioru robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowany przez Wykonawcę robót będzie obejmował 3 etapy:
a) ETAP I : sprawowanie w imieniu Gminy Zawonia nadzoru inwestorskiego w sprawie weryfikacji projektów budowlanego i wykonawczych branżowych, przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych pod względem kompletności i wzajemnej zgodności, niezbędnych opisów, parametrów urządzeń, użycia nazw własnych modeli urządzeń producentów.
b) ETAP II: zapewnienie pełnego nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
c) ETAP III: pełnienie nadzoru w okresie gwarancyjnym przez okres 60 miesięcy od zakończenia i zatwierdzenia protokołu końcowego odbioru robót,
Zapytanie obejmuje zapewnienie pełnego nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.).
IV. TERMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI: od podpisania umowy do podpisania protokołów odbioru końcowego zadania oraz w okresie maksymalnie 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi.
Zamawiający planuje, że roboty budowlane zostaną rozpoczęte w miesiącach maj-czerwiec 2017,
a zakończone w I kwartale 2018 r.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Inspektor Nadzoru dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.
w szczególności:
- inspektor nadzoru (wiodący) posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego,
w tym posiadający doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej dwóch inwestycji w zakresie wznoszenia obiektów użyteczności publicznej. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- inspektor nadzoru robót w branży instalacyjnej dla instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej zwany także „Inspektor Nadzoru w branży sanitarnej) – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz w ostatnich 5 latach uczestniczył w nadzorowaniu co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej
w zakresie instalacji sanitarnych,
- inspektor nadzoru robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz w ostatnich 5 latach uczestniczył w nadzorowaniu co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej w zakresie sieci elektrycznych lub elektroenergetycznych,
Ww. osoby muszą posiadać aktualne uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych kanalizacyjnych.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza dysponowanie w tym zakresie kilkoma osobami, każda posiadająca odrębnie jedną lub kilka specjalności wyżej wymienionych oraz odrębne doświadczenie w każdym wymaganym zakresie.
VI. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ ZŁOŻYĆ OFERENCI:
- wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
- Na potwierdzenie posiadanej wiedzy i doświadczenia należy złożyć wykaz wykonanych głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Do każdej pozycji należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi nadzoru były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Inspektor nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr 2.
- Oferent, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy z Zamawiającym zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj: aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych kanalizacyjnych.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferent może złożyć wyłącznie jedną ofertę na całość zamówienia.
- Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, sporządzoną na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania.
- Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
- Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia do godz. 12.00 do dnia 26.05.2017
w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Zawoni lub na adres e-mailowy: fundusze@zawonia.pl.
- Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Oferentom nie otwarte.
- Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
- Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano.
IX. TERMIN OTWARCIA OFERT:
26.05.2017 godz. 12.15, sekretariacie Urzędu Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia
IX. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ:
1. Sposób prowadzenia korespondencji z Zamawiającym w sprawie niniejszego zamówienia:
1) pisemnie na adres: Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, lub
2) drogą elektroniczną: fundusze@zawonia.pl
- Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta lub Zamawiającego.
- Osoba uprawniona do kontaktu z Oferentami: Ilona Buczak-Badowska
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTYI OCENY OFERT:
- Cena oferty powinna być podana w Formularzu ofertowym. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, które powinny być obliczone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Walutą obowiązującą jest PLN.
- Kryterium oceny ofert: cena brutto 100%.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe wg poniższego wzoru (licząc do dwóch miejsc po przecinku):
cena oferowana minimalna
Wartość punktowa ceny = --------------------------------------------- x 100 pkt cena badanej oferty
Przyjmuje się, że 1%=1pkt
Zamawiający wybierze Oferenta, którego oferta uzyskała największą ilość punktów.
- W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do oferentów o złożenie w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
zapytanie wraz załacznikami 1 i 2 wersja edytowalna
zapytanie wraz załacznikami 1 i 2
załacznik 3 wzór umowy
data wytworzenia | 2017-05-19 |
data udostępnienia | 2017-05-19 |
sporządzone przez | Buczak-Badowska Ilona |
opublikowane przez | Ilona Buczak-Badowska |
ilość odwiedzin | 223 |
rejestr zmian | zobacz » |