Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Zawonia
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU DOLNE  / Przydatne informacje  / Rejestr zmian
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Rejestr zmian Rejestr zmian
Publikacja aktualności 'Zapytanie ofertowe: Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Zawonia'



GMINA ZAWONIA

ul. Trzebnicka 11

          55-106 Zawonia        

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych –  Dz. U. 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami)

  

dotyczące: „REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU URZĘDU GMINY ZAWONIA”

                                                          

 1.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1)       Przedmiotem zamówienia jest:

Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Zawonia,

-   rozebranie posadzek z wykładzin,

-   wymiana stolarki drzwiowej,

-   przecieranie istniejących tynków,

-   wewnętrzne gładzie gipsowe,

-   tapetowanie,

-   malowanie farbą emulsyjną,

-   malowanie farbą olejną,

-   posadzki z paneli podłogowych,

-   wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych,

-   wymiana przełączników

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót będący załącznikiem do zapytania ofertowego.

2.      LOKALIZACJA ROBÓT:.

Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia

3.      WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

1)     Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie  z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, etyką zawodową, jak również  z przeprowadzoną we własnym zakresie inwentaryzacją stanu technicznego miejsca przedmiotu umowy.

2)     Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego i zgodnie z warunkami umowy.

3)     Wykonawca jest zobowiązany do tego aby wszyscy pracownicy wykonujący prace przy realizacji zamówienia:

-          posiadali aktualne badania lekarskie,

-          posiadali odpowiednie kwalifikacje do wykonywanych przez siebie prac,

-          byli wyposażeni w wymaganą odrębnymi przepisami odzież ochronną.

4)     Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

5)     W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników.

4.      TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia do 27 listopada 2015 r. od daty podpisania umowy.

5.      INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

1)     opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 30000,00 zł,

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

 6.      OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI

Piotr Lis – tel./fax: 71  312-81-82; e-mail: inwestycje@zawonia.pl

7.      OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.

Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim.

Oferta powinna zawierać:                                                                                                 

1)     imię, nazwisko, firmę, nazwę i dokładny adres Wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy,

2)     własnoręczny podpis wykonawcy bądź osób mających prawo zaciągać zobowiązania w jego imieniu;

3)     wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),

4)     oświadczenia i dokumenty,

5)     kosztorys ofertowy

6)     zaakceptowany wzór umowy,

8.      MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA  OFERT

Ofertę należy złożyć w terminie do 7 października 2015 roku do godz.1000 , pocztą lub osobiście na adres: Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, (pok. nr 2 sekretariat, I piętro)

Koperta powinna być oznaczona następująco:

Kopertę  oznakowaną  nazwą Wykonawcy należy zaadresować: Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia.      

Oferta na „Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Zawonia”

 9.      OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW

Ocena punktowa  kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

- Wg kryterium cena:

                 Cena min. brutto

Wc = ----------------------------------------- x 100 pkt,

            Cena brutto badanej oferty

 - Wg kryterium cena ofertowa: 100 %

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

Załącznik nr 1: Formularz ofertowy

Załącznik nr 2: Przedmiar robót

Załącznik nr 3: Wzór umowy

 



data wytworzenia2015-09-30
data udostępnienia2015-09-30
sporządzone przez
opublikowane przezPiotr Lis
data wykonania2015-09-30
Urząd Gminy Zawonia, Trzebnicka 11 , 55-106 Zawonia, tel.: 71 312 81 82, 71 312 81 93, fax: 71 312 95 59, urzad@zawonia.pl, www.zawonia.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@