Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Zawonia
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU DOLNE  / Przydatne informacje  / Rejestr zmian
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Rejestr zmian Rejestr zmian
Rejestr zmian
««     1 ... 104 105 106 107 108 109 110 ... 351     »»

2019-01-15 12:35 - Modyfikacja zakładki menu 'Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2019 roku'
szczegóły

2019-01-15 12:33 - Przeniesienie zakładki menu 'Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2019 roku'
szczegóły

2019-01-15 12:33 - Dodanie nowej zakładki menu 'Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2019 roku'
szczegóły

2019-01-11 17:52 - Modyfikacja treści strony 'Rejestr umów 2018 rok'
szczegóły

2019-01-11 12:33 - Modyfikacja treści strony 'Rejestr umów 2018 rok'
szczegóły

2019-01-11 11:43 - Modyfikacja treści strony 'Uchwały rok 2018'
szczegóły

2019-01-11 11:39 - Modyfikacja treści aktualności 'Protokoły i projekty protokołów 2018'
szczegóły

2019-01-11 11:38 - Modyfikacja treści aktualności 'Protokoły i projekty protokołów 2018'
szczegóły

2019-01-11 09:30 - Modyfikacja treści strony 'Rada Gminy: skład, funkcje, kontakty, dyżury'
szczegóły

2019-01-11 09:22 - Modyfikacja treści strony 'Rada Gminy: skład, funkcje, kontakty, dyżury'
szczegóły

««     1 ... 104 105 106 107 108 109 110 ... 351     »»
Urząd Gminy Zawonia, Trzebnicka 11 , 55-106 Zawonia, tel.: 71 312 81 82, 71 312 81 93, fax: 71 312 95 59, urzad@zawonia.pl, www.zawonia.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@