Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Zawonia
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Zamówienia publiczne - ogłoszenia Zamówienia publiczne - ogłoszenia


BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

  • Gmina Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 312-81-82, faks 0-71 312-81-82.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawonia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:

usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Zawonia oraz jej jednostek organizacyjnych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje:

1) otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych budżetu Gminy Zawonia i jednostek organizacyjnych Gminy Zawonia oraz ewentualne ich zamykanie,

2) otwieranie, prowadzenie i likwidację dodatkowych rachunków, w tym pomocniczych, w trakcie obowiązywania umowy,

3) prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym, na następujących zasadach: a) przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,

b) przelewy złożone w formie papierowej do godziny 13:00 powinny być realizowane w tym samym dniu,

c) możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych.

4) przekazywanie odsetek ze wskazanych przez kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Zawonia rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki organizacyjnej; Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał opłat ani prowizji,

5) (zerowanie) rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami gminy jako jednostki samorządu terytorialnego (j.s.t.) oraz zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na wskazany rachunek bankowy gminy (j.s.t.); Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał opłat ani prowizji,

6) udostępnienie i wdrożenie na koszt Wykonawcy systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych przynajmniej na 3 stanowiskach komputerowych w Urzędzie Gminy i przynajmniej na jednym stanowisku komputerowym w każdej jednostce organizacyjnej Gminy, w tym:

I. zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,

II. serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie,

III. w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat,

IV przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu,

a) system bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności:

I. dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu,

II. dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,

III. możliwość dokonywania przelewów bankowych,

IV pełna informacja o dacie i godzinie operacji,

V. uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Gminy Zawonia oraz na rachunkach jednostek organizacyjnych Gminy wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ,

VI. wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,

VII. sporządzanie i udostępnianie dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej,

VIII. udostępnienie historii rachunku bankowego,

IX. przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu;

b) usługa bankowości elektronicznej winna być zainstalowana w Urzędzie Gminy w ciągu 30 dni, a w jednostkach organizacyjnych najpóźniej w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy.

c) system musi posiadać standard zapewniający pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej Gminy;

d) w ramach systemu Bank wprowadzi usługę rozliczania masowych płatności - współpracującą z programem księgowym systemu windykacji WIP+ firmy RADIX, stosowanym przez Urząd Gminy - umożliwiającą ich automatyczną identyfikację poprzez identyfikację płatności w numerze rachunku bankowego zgodnym ze standardem NRB oraz sprawne ich zaksięgowanie i uzgodnienie. Przekazywanie danych powinno odbywać się w niezmienionym formacie, niezależnie od kanału jakim Bank otrzymał wpłatę oraz formy jej dokonania przez płatnika. Płatności masowe dotyczyć będą podatków (rolnego, od nieruchomości i leśnego oraz ww. podatków pobieranych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego), naliczanych w okresach kwartalnych (liczba podatników - ok. 2400) oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanych w okresach miesięcznych, (liczba gospodarstw domowych zobowiązanych do ponoszenia opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi kształtuje się na poziomie ok. 1613).

7) zakładanie lokat terminowych;

8) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego. Bank nie będzie obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Gminy Zawonia i jej jednostek organizacyjnych.

9) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego;

10) wydawanie opinii bankowych oraz zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących współpracy na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek;

11) wydawanie blankietów czekowych;

12) świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów;

13) lokowanie wolnych środków z rachunków na lokaty jednodniowe typu overnight, tworzone na koniec każdego dnia z salda rachunku budżetu Gminy oraz jednostek, z zastrzeżeniem, że w przypadku dni wolnych od pracy lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokacie typu overnight obliczane będzie według zmiennej stawki WIBID O N ustalonej każdego dnia według przedostatnich notowań stawki WIBID O N z danego dnia, pomniejszonej o stałą marżę określoną w ofercie Banku; dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBID O N z dnia 31.05.2016 r. tj. 1,33 %.

14) oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach, obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M pomniejszoną o stałą marżę określoną w ofercie Banku; dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBID 1 M z dnia 31.05.2016 r. tj. 1,39 %. Stawka WIBID 1M na każdy okres odsetkowy ustalona będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBID 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania środków następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu kalendarzowym;

15) możliwość udzielenia na wniosek Zamawiającego kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Zawonia do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej. Zamawiający informuje, że przejściowy deficyt budżetu Gminy Zawonia w roku 2016 został określony w uchwale budżetowej na 2016 r. w wysokości 500.000,00 zł. W każdym kolejnym roku kalendarzowym obowiązywania umowy, Zamawiający ma prawo do korzystania z kredytu pod warunkiem podjęcia przez Radę Gminy Zawonia uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy na dany rok, upoważniającej do zaciągnięcia tego zobowiązania. W przypadku podjęcia ww. uchwały po rozpoczęciu roku budżetowego podstawą do korzystania z kredytu będzie projekt tej uchwały. Kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jedynie jego oprocentowanie od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, w szczególności nie dopuszcza się: pobierania prowizji za uruchomienie kredytu, gotowość finansową, wcześniejszą spłatę kredytu i od salda niewykorzystanej części kredytu oraz prowizji i opłat od odstąpienia lub zmiany zawartej umowy kredytowej. Każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu. Wysokość oprocentowania wyznaczona będzie co miesiąc jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek i marży określonej w ofercie Banku; dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBOR 1 M z dnia 31.05.2016 r. tj. 1,59 %. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc, w ostatnim dniu każdego miesiąca. Niezależnie od comiesięcznej spłaty kredytu w rachunku bieżącym, Zamawiający dokona ostatecznej spłaty wykorzystanego kredytu do dnia 31 grudnia każdego roku lub do dnia upływu terminu wypowiedzenia. Kredyt w rachunku bieżącym powinien zostać postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po dniu podpisania umowy kredytowej. Zamawiający przed pierwszym uruchomieniem kredytu zawiadomi Bank o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 7 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Bank dokumenty. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

1.1. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów.

1.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) w Zawoni, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów lub otwarcia na własny koszt i prowadzenia w okresie realizacji umowy oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta), z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów w terminie 3 miesięcy od dnia rozpoczęcia prowadzenia obsługi bankowej Zamawiającego. Do momentu otworzenia oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) Wykonawca zobowiązuje się, bez dodatkowej opłaty, codziennie odbierać gotówkę i przelewy w siedzibie Urzędu Gminy Zawonia oraz jednostek organizacyjnych Gminy. W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej umowy.

1.3. Koszty obsługi

1) Wykonawca z tytułu prowadzonej obsługi bankowej Zamawiającego będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową.

2) Miesięczna opłata ryczałtowa ponoszona przez Zamawiającego pokrywa koszty wszelkiego typu świadczeń i wymagań Zamawiającego wymienionych w SIWZ. Opłata nie obejmuje kosztów odsetek od kredytu w rachunku bieżącym (naliczana odrębnie w przypadku uruchomienia kredytu).

3) Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione poniżej:

a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Zawonia i jednostek organizacyjnych Gminy Zawonia oraz ewentualne ich zamykanie,

b) otwieranie, prowadzenie i likwidacja dodatkowych rachunków, w tym pomocniczych, w trakcie obowiązywania umowy,

c) prowadzenie rozliczeń gotówkowych oraz bezgotówkowych (w systemie tradycyjnym i elektronicznym),

d) usługę bankowości elektronicznej,

e) uruchomienie i obsługę usługi rozliczania masowych płatności,

f) zakładanie lokat terminowych,

g) oprocentowanie środków na rachunkach,

h) wydawanie opinii bankowych oraz zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących współpracy na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek,

i) wydawanie blankietów czekowych;

j) świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów;

4) Wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej płaconej Wykonawcy przez Zamawiającego musi być zgodna ze złożoną ofertą i nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.

5) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy.

6) Zwiększenie lub zmniejszenie ilości operacji (w tym liczby przelewów na prowadzonych rachunkach bankowych), liczby rachunków oraz liczby osób korzystających z instrumentów bankowości elektronicznej czy liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego nie wpływa na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej przez cały okres realizacji umowy.

7) Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego innych czynności poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia Bank może pobierać opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji.

1.4. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu z jednostkami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 (za wyjątkiem Urzędu Gminy Zawonia, który będzie objęty umową zawartą z Gminą Zawonia), zachowując postanowienia zawarte w ofercie przetargowej, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki, tj. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym.

1.5. Bank zapewni dokonywanie operacji bankowych na rachunkach posiadacza także w ostatnim dniu roku kalendarzowego.

1.6. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach w zależności od oferowanego oprocentowania, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.)..

II.1.5) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

66.11.00.00-4,

66.44.30.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada status banku krajowego i jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2015 poz. 128 z późn. zm.). Przez pojęcie (bank krajowy) należy rozumieć bank mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w p. 10.1. ppkt 1 i 3 SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada oddział (placówkę, filię lub punkt obsługi klienta) w Zawoni, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów, który zobowiąże się prowadzić na własny koszt przez okres trwania umowy lub oświadczy, iż w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy otworzy i będzie prowadził na własny koszt w okresie trwania umowy oddział (placówkę, filię lub punkt obsługi klienta) w Zawoni, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów.Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) w Zawoni lub oświadczenia o zobowiązaniu się do otwarcia w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy i prowadzenia na koszt Banku przez okres trwania umowy oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) w Zawoni. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada oddział (placówkę, filię lub punkt obsługi klienta) w Zawoni, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów, który zobowiąże się prowadzić na własny koszt przez okres trwania umowy lub oświadczy, iż w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy otworzy i będzie prowadził na własny koszt w okresie trwania umowy oddział (placówkę, filię lub punkt obsługi klienta) w Zawoni, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów.Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) w Zawoni lub oświadczenia o zobowiązaniu się do otwarcia w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy i prowadzenia na koszt Banku przez okres trwania umowy oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) w Zawoni. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

•    1. Cena - 60
•    2. Wysokość oprocentowania lokat typu overnight - 20
•    3. Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach - 20

IV.2.2)
      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpiły następujące okoliczności:

1) zmiana danych podmiotowych oraz rachunku bankowego Wykonawcy i Zamawiającego,

2) zmiana struktury organizacyjnej Zamawiającego (np. utworzenie nowych jednostek organizacyjnych Gminy i otwarcie dla nich rachunków bankowych w oparciu o ceny zawarte w ofercie lub likwidacja istniejących jednostek organizacyjnych) oraz nałożenie na Zamawiającego dodatkowych zadań,

3) zmiana liczby rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego wg cen podanych w ofercie Wykonawcy,

4) wprowadzenie dodatkowych lub ograniczenie dotychczasowych stanowisk do obsługi bankowości elektronicznej,

5) zmiana obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

6) nałożenie na Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne nowych obowiązków w zakresie obsługi bankowej, w wyniku zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie;

7) zmiana standardów świadczenia obsługi bankowej w sposób korzystny dla Zamawiającego, nie skutkująca zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania;

8) skorzystanie przez Zamawiającego z usług świadczonych przez Bank, innych niż czynności wymienione w SIWZ - w takiej sytuacji Bank może pobierać opłaty zgodnie z obowiązującą (Tabelą prowizji i opłat) na dzień złożenia wniosku o uruchomienie usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

  • http://zawonia.biuletyn.net/
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zawonia, 55-106 Zawonia, ul. Trzebnicka 11.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

08.08.2016 godzina 11:30,miejsce: Urząd Gminy Zawonia, 55-106 Zawonia, ul. Trzebnicka 11 -sekretariat (I p).

IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załacznik -SIWZ BANKOWA OSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK.zip




data wytworzenia2016-07-21
data udostępnienia2016-07-21
sporządzone przez
opublikowane przezKrzysztof Kulik
ilość odwiedzin263
rejestr zmianzobacz »
Urząd Gminy Zawonia, Trzebnicka 11 , 55-106 Zawonia, tel.: 71 312 81 82, 71 312 81 93, fax: 71 312 95 59, urzad@zawonia.pl, www.zawonia.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@