|
|
|
Zamówienia publiczne - ogłoszenia |
Publikacja aktualności 'Zapytanie ofertowe dotyczące zadania; '
Zawonia.10.11.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją projektu pn. Nowoczesna edukacja w szkołach podstawowych i gimnazjalnych gminy Zawonia” współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 działanie, Gmina Zawonia zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na dostawę pomocy dydaktycznych i naukowych.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Zawonia
ul. Trzebnicka 11
55-106 Zawonia
NIP: 915-16-03-787
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Dostawa pomocy dydaktycznych i naukowych kod CPV 39162100-6, 39162000-5 dla Zespołu Szkół w Zawoni im. Mikołaja Kopernika, ul. Szkolna, Zawonia i Zespołu Szkół w Czeszowie im ks. Wawrzyńca Bochenka, ul. M. Konopnickiej 18, Czeszów.
Przedmiot zamówienia stanowią przedmioty fabrycznie nowe i pochodzące z legalnej dystrybucji nieuszkodzone, bez żadnych wad ukrytych, nie starsze niż 1 rok od daty produkcji. Oferowane przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne i naukowe muszą posiadać wszelkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza dostarczenie pomocy dydaktycznych i naukowych o parametrach technicznych równoważnych do wymienionych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych niż przedstawiony w zestawieniu. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację z której jasno wynika, iż zastosowany sprzęt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Dostarczony towar musi być posegregowany i zapakowany w opakowaniach umożliwiających jego jednoznaczną identyfikację.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w tabeli poniżej.
Cecha
|
Opis przedmiotu zamówienia
|
ilość
|
Bryły
|
Bryły szkieletowe - zestaw do budowy (Zawartość:180 kolorowych kulek o średnicy 1,6 cm (każda kulka posiada 26 otworów) 180 patyczków o długości od 1,6 do 7,5 cm)
|
4
|
|
Siatki brył i figur geometrycznych (Znajdują się w niej figury geometryczne - po odpowiednim złożeniu ułatwią uczniom wprowadzenie wzorów na obliczenie ich pól oraz siatki graniastosłupów i ostrosłupów prostych, z których łatwo można złożyć bryły)
|
2
|
|
Zestaw 10 wielkich brył transparentnych
Zestaw 10 różnych brył geometrycznych o wzorcowej wysokości 15 cm, wykonanych z przezroczystego plastiku: stożek, kula, półkula, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy prawidłowe - trójkątny i sześciokątny, ostrosłupy prawidłowe - trójkątny i czworokątny. Wszystkie bryły posiadają otwory do napełniania płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Podstawy brył są kolorowe, ale także transparentne.
|
2
|
|
Siatki bryły i figury płaskie - znajdują się w niej: - figury geometryczne po odpowiednim złożeniu ułatwią uczniom wyprowadzenie wzorów na obliczenie ich pól, - siatki graniastosłupów i ostrosłupów prostych, z których łatwo można złożyć bryły, Pakiet edukacyjny powinien zawierać siatki brył: • ostrosłupa prawidłowego czworokątnego,
• sześcianu (3 sztuki),
• graniastosłupa prawidłowego trójkątnego,
• prostopadłościanu o podstawie prostokąta,
•prostopadłościanu o podstawie kwadratu, • graniastosłupa o podstawie trapezu równoramiennego,
• graniastosłupa prawidłowego sześciokątnego,
• graniastosłupa o podstawie równoległoboku,
• czworościanu foremnego,
• ostrosłupa prawidłowego trójkątnego,
• ostrosłupa o podstawie prostokąta,
• siatki trzech ostrosłupów, które po złożeniu tworzą sześcian,
• Poradnik metodyczny. Materiał wykonania: pcv
|
2
|
|
Zestaw 8 brył 2w1 rozkładanych
Zestaw 8 "otwartych" brył geometrycznych (h=8 cm) wykonanych z przezroczystego plastiku: stożek, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy prawidłowe - trójkątny i sześciokątny, ostrosłupy prawidłowe - trójkątny i czworokątny. Wszystkie bryły można napełniać płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Wszystkie posiadają kolorowe siatki, które wsuwa się w środek transparentnych elementów zestawu. Zestaw wielofunkcyjny prezentujący bryły jednocześnie w trzech i w dwóch wymiarach.
|
2
|
|
zestaw-10-brył-transparentnych-z-wysokościami
W skład zestawu wchodzi 10 dużych, transparentnych brył o wzorcowej wysokości 15 cm (z wyjątkiem sześcianu i kuli). Bryły – graniastosłupy (sześcian, prostopadłościan, g. trójkątny, g. sześciokątny), ostrosłupy (trójkątny, kwadratowy i sześciokątny), walec, stożek i kula – mają różnokolorowe, ale też transparentne, podstawy. Wszystkie, z wyjątkiem kuli, mają otwory w podstawach oraz zaznaczone ruchomą nitką wysokości.
|
1
|
|
Zestaw brył transparentnych z wyjmowanymi siatkami
8 brył wykonanych z przeźroczystego tworzywa z wyjmowaną podstawą, nie klejonych a więc wykonanych, dokładnie i estetycznie. W zestawie: walec, stożek, sześcian, prostopadłościan, graniastosłup trójkątny, graniastosłup sześciokątny, czworościan, ostrosłup o podst. Kwadratu. Każda bryła dodatkowo zaopatrzona jest w siatkę wykonaną z różnokolorowego tworzywa, którą po złożeniu możemy całkowicie umieścić we wnętrzu bryły „na oczach uczniów” dzięki temu, iż ścianki brył są przeźroczyste. Bryły można ponadto napełniać wodą lub wszelkimi materiałami sypkimi w celu porównywania objętości poszczególnych brył.
|
2
|
|
Bryły porównawcze transparentne 10 cm
Zestaw składa się z 17 przezroczystych brył o wysokość 10 cm, wykonanych z wysokiej jakości przeźroczystego szkła organicznego. Modele zaopatrzone są w podstawę z ruchomym krążkiem dzięki czemu można je wypełnić wodą względnie jakimś drobnoziarnistym materiałem sypkim. Podstawy dla odróżnienia, wykonane są z plastiku barwionego transparentnie.
|
1
|
|
Wielkie bryły szkieletowe
Zawartość: 7 szkieletów z metalu lakierowanego proszkowo - wys. brył 30 cm - kłębek wełny - odważnik 50 g
Modele wykonane z metalowych prętów, lakierowanych proszkowo. Długości boków i wysokość brył powinna być proporcjonalna względem siebie, co pozwala porównywać je ze sobą. Graniastosłupy: sześcian, prostopadłościan, graniastosłup o podstawie trójkąta, graniastosłup o podstawie sześciokąta Ostrosłupy: czworościan, ostrosłup o podstawie trójkąta, ostrosłup o podstawie sześciokąta
|
1
|
|
Bryły 15 cm – przezroczyste z podstawami
Wysokie bryły wykonane z przezroczystego tworzywa z ruchomymi podstawami, które można wyjąć. Stosunek podstawy do wysokości powinien wynosić 1:2. Zawartość: 10 brył o wys. 15 cm, wyjmowane podstawy, wykonane z mocnego tworzywa.
|
1
|
Ułamki
|
Magnetyczne bryły-ułamki, zestaw 20-elementowy
Zestaw dydaktyczny składający się z 8 brył: 4 sześcianów i 4 kul; razem 20 elementów. Kule i sześciany podzielone na: 1/2, 1/3, 1/4 oraz 1 niepodzielona bryła. W elementach zatopione magnesy, co sprawia, że poszczególne części trzymają się razem. Średnica kuli oraz bok sześcianu to 7.5cm
|
2
|
|
Ułamki magnetyczne duże -zest. 52 elemen.+ 20 zest. Uczniowskich
Zestaw ułamków magnetycznych 100/10cm - wykonanne z magnetycznego tworzywa sztucznego, pokryte kolorową folią, możliwość mocowania do powierzchni magnetycznych tablic białych i zielonych. Zestawy uczniowskie wykonane z grubej połyskującej tektury posortowane w foliowych zamykanych sortownikach, do wykorzystania przez uczniów na ławkach w trakcie lekcji. Zestaw składa się z 51 elementów magnetycznych dla nauczyciela, oraz 1020 elementów uczniowskich, a każdy pasek podzielony jest kolejno na ułamki: 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/8, 1/10, 1/12. Wymiary ułamków magnetycznych: dł. 100cm, szer. 10cm. Wymiary ułamków uczniowskich: dł. 29cm, szer. 3cm.
|
2
|
|
Magnetyczne jabłka-ułamki, 4 sztuki
Komplet 4 magnetycznych modeli jabłek wykonanych z tworzywa sztucznego z silnymi magnesami wewnątrz –do wprowadzania i zrozumienia pojęcia ułamków 1/2, 1/3, 1/4 (jabłka rozkładają się odpowiednio na 2, 3 i 4 części). Różne kolory, wysokość: 7,5 cm.
|
2
|
|
Kolorowe kwadraty-ułamki(zestaw 8 sztuk)
Zestaw zawiera 8 sztuk kolorowych kwadratów, które podzielone obrazują całość różne ułamki. Wszystkie kwadraty mają bok długości 10 cm.
|
4
|
|
Kolorowe koła-ułamki, 10 szt.
Zestaw zawiera 10 sztuk kolorowych kół, które podzielone obrazują całość (niepodzielone koło) oraz ułamki: 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/8, 1/10, 1/20. Wszystkie koła powinny być wykonane z 2-mm plastiku i mieć średnicę 10 cm.
|
4
|
|
Mnożenie i dzielenie. Zestaw elementów magnetycznych
magnetyczne elementy: 100 elem. kolorowych z cyframi od 1 do 100; 110 elem. niebieskich z cyframi od 0 do 10; 30 elem. ze znakiem x ; 30 elem. ze znakiem = ; 10 elem. ze znakiem .-. ; 10 elem. ze znakiem + ; 20 pustych tafelków9 kart pracy; instrukcja Zestawy elementów magnetycznych. Seria pomocy dydaktycznej w formie dużej magnetycznej planszy oraz zestawów magnetycznych elementów do ćwiczeń z zakresu podstawowych operacji matematycznych. magnetyczne zestawy sprzedawane osobno; plansza
|
2
|
|
Magiczne –trójkąty -karty-edukacyjne
okrągła, drewniana podstawa z sześcioma wgłębieniami z jednej (Mały Trójkąt) i dziesięcioma wgłębieniami z drugiej strony (Duży Trójkąt). W komplecie znajduje się 10 krążków dwustronnie oznaczonych liczbami od 1 do 10 (w kolorze czerwonym i niebieskim) oraz dwie książeczki z kartami pracy dla Małego i Dużego Trójkąta, łącznie 200 zadań
|
2
|
|
Mozaika wielokątów - 250 sztuk (figury drewniane)
Zawartość zestawu: 250 drewnianych figur w 5 kolorach, bok sześciokąta 2,5 cm, wiaderko. Figury względem siebie proporcjonalne
|
1
|
Gry
|
Typu Akademia Umysłu wersja edukacyjna program komputerowy lub inny równorzędny
Typu Akademia Umysłu® Uczeń EDU lub inny równorzędny:
- 6 programów zawierających blisko 100 kreatywnych ćwiczeń edukacyjnych
- 6 zeszytów metodycznych do prowadzenia zajęć
- dodatkowy Zeszyt Metodyczny do przeprowadzenia konkursów: „Mistrz koncentracji", „Mega pamięć", „Super umysł"
|
1
|
|
Mathable junior
|
2
|
|
Pentomino - zestaw grupowy lub inny równorzędny,
Zestaw składa się z 6 kompletów pentomina (po 12 elementów kazdy). Figury wykonane z wysokiej jakości tworzywa w 6 kolorach
|
1
|
|
karty-pracy-do-pantomino
|
1
|
|
Typu: Digit -gra lub inny równorzędny
|
2
|
Plansze matematyczne
|
Matematyka - zestaw 16 kolorowych plansz lakierowanych plansz formatu A2 (420mm x 594mm). Zestaw zawiera następujące plansze: Bryły, Wyrażenia algebraiczne, Kąty, Procenty, Koła i okręgi, Konstrukcja trójkąta, Trójkąty, Prawa działań, Czworokąty, Objętość i pole powierzchni prostopadłościanu i sześcianu, Podzielność liczb, Proste, półproste, odcinki, Dodawanie i odejmowanie ułamków zwykłych o jednakowych mianownikach, Zamiana jednostek długości, Zamiana jednostek masy, Zbiory liczbowe. Plansze spakowane w poręczną kartonową teczkę zabezpieczającą je przed uszkodzeniem oraz umożliwiającą łatwe przenoszenie całego zestawu.
|
2
|
Mata
|
Mata – Oś liczbowa 0-30: Wąż 5 m x 0,6 m
Zwijana, zmywalna mata z tworzywa z nadrukowaną osią liczbową oraz cyframi i liczbami od 0 do 30 przedstawionymi na tle wesołego węża. Ciekawa i kolorowa forma osi zachęca dzieci do zabaw ruchowych i matematycznych w postaci zabawy „nie nadepnij na węża”, liczenia i skakania oraz rozróżniania liczb parzystych i nieparzystych. Wyróżnione są dodatkowo liczby 10, 20 i 30.
|
1
|
Nakładka na tablicę
|
Tablica suchościeralna w kratę z oznaczeniem osi (do montażu na tablicach magnetycznych) z zestawem elementów magnetycznych i pisaków suchościeralnych. Materiał, z którego wykonane są nakładki posiada certyfikat bezpieczeństwa, zgodnie z wymogami Unii Europejskiej zawartymi w Dyrektywie 20002/72/CE Nakładki o wymiarach 83 cm (szerokość) x 93 cm (wysokość) są rozmiarem zbliżone do wymiarów skrzydła tablicy szkolnej typu „tryptyk”. Wyposażone są w listwy magnetyczne pozwalające na stabilne umieszczenie na każdej magnetycznej tablicy szkolnej, oraz przenoszenie nakładek do innego pomieszczenia bez konieczności usuwania tekstu. Nakładka o wymiarach 83x93 cm wykonana z wysokiej jakości folii polipropylenowej, zadrukowanej i lakierowanej.
|
|
Przybory matematyczne
|
Przybory PCV magnetyczne na tablicy PCV białej
Uniwersalne - zarówno na kredę jak i standardowe markery i pisaki wodnozmywalne. Zestaw składa się z 10/ciu różnych elementów. Przybory powinny przywierać do wszystkich typów standardowych tablic szkolnych (zielonych i białych), w tym również do ich wersji ceramicznych. Zestaw składa się z:kątomierz, 50 cm - 1 szt.. liniał tablicowy, 100 cm - 1 szt.,markery - 3 szt., ekierka prostokątna, 60 cm, - 1 szt., ekierka równoramienna, 60 cm -1 szt., wskaźnik PCV lekki, giętki 100 cm - 1 szt., cyrkiel tablicowy ze stopką magnetyczną - 1 szt., wskaźnik PCV 100 cm z włókna szklanego - 1 szt., elementy mocujące tablicę - wkręty metalowe - 2 szt., tablica PCV, gr. 3 mm ze schematem zawieszenia - 1 szt.
|
2
|
|
Cyrkiel dla ucznia metalowy, z grafitami w komplecie, w opakowaniu plastikowy.
|
20
|
|
zestaw linijek/ekierek do konstrukcji geometrycznych dla ucznia linijka 30 cm, ekierka 45°-21cm, ekierka 60° -21cm, kątomierz 180°-12 cm. Linijki wysokiej jakości, wykonane z krystalicznie przezroczystego tworzywa sztucznego. Nadruk na skali powinien być wykonany jest tuszem odpornym na promienie ultrafioletowe co zabezpiecza przed płowieniem.
|
20
|
|
Przyrząd do rysowania odwzorowań symetrycznych
Transparentny, plastikowy przyrząd-lustro wspomagający zrozumienie pojęć symetrii liniowej. Stawiając przyrząd obok rysunku widzimy od razu jego symetryczny obraz, a stawiając go na rysunku możemy sprawdzać symetrię rysunku. Pomoc uczniowska.
|
6
|
Kalkulatory
|
Kalkulatory w pojemniku: (komplet: 30+1)
30 sztuk kalkulatorów uczniowskich i jeden kalkulator nauczycielski, wszystkie umieszczone w plastikowym pojemniku z miękkimi przegródkami. Kalkulatory mają podwójne zasilanie: bateryjne (baterie są już umieszczone w kalkulatorach) oraz ogniwem słonecznym. Wyposażone są w przyciski do wszystkich czterech podstawowych działań matematycznych, a także w przyciski pierwiastek i procent oraz przyciski pamięci (M+, M-, MRC).
|
2
|
Meble
|
Zestaw mebli (z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji klonu lub buku. W skład zestawu wchodzi:
szafa wysoka z witryną szklaną (góra), drzwiczki laminat (dół szafy) -2 szt., wymiary: 76 x 40 x 185 cm
regał wysoki z 3 szufladami 1 szt., wymiary: 76 x 40 x 185 cm
szafa wysoka czterodrzwiowa 1 szt. wymiary: 76 x 40 x 185 cm,
Szafy zamykane na kluczyk- komplet
|
2
|
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
Oferent składa ofertę wyłącznie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Ocenie podlegają oferty złożone na formularzu ofertowym oraz spełniające wymogi opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dane zadanie (nie dopuszcza się składanie kilku ofert, alternatywnych propozycji sprzętu)
KRYTERIA WYBORU/WAGI PUNKTOWE:
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
a) oferta, spełnia wymagania określone w niniejszym zamówieniu,
b) oferta została złożona w określonym terminie,
c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści, z wymaganiami Zamawiającego,
Kryterium wyboru jest:
a) całkowita łączna cena brutto wskazana w ofercie – 90%, tj. 90 pkt,
b) termin wykonania zamówienia (2-14 dni) – 10%, tj. 10 pkt.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Cn – cena najniższej
…………………… x 90
Cb – cena badanej
|
Cn – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
Tn – termin najkrótszy
…………………… x 10
Tb – termin badanej
|
Tn – termin oferty najkrótszy,
Tb – termin oferty badanej
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (największa liczba punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Realizacja zamówienie do 14 od daty podpisania umowy.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie było można przewidzieć wcześniej, a których zaistnienie powoduje niemożność podpisania prawidłowej umowy,
b) cena oferty najniższej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania,
c) w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta, która spełnia warunki postepowania,
d) braku przyznania środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty można składać osobiście, pocztą tradycyjną na adres: Gmina Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia lub pocztą elektroniczną na adres: fundusze@zawonia.pl,
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty można składać od 10 listopada do 24 listopada 2016 r. do godziny 12:00
INNE POSTANOWIENIA:
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych ani zmiany istotnych warunków umowy
OSOBA UPOWAŻNIONA:
ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest Ilona Buczak-Badowska (tel. 71 312 81 82), email: fundusze@zawonia.pl
WARUNKI DOSTAWY:
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do szkół w Gminie Zawonia tj. dla Zespołu Szkół w Zawoni im. Mikołaja Kopernika, ul. Szkolna, Zawonia i Zespołu Szkół w Czeszowie im ks. Wawrzyńca Bochenka, ul. M. Konopnickiej 18, Czeszów. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego z 1 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
Wykonawca zapewni takie opakowanie dostarczonych przedmiotów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w czasie transportu do miejsca dostawy. Odpowiedzialność za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w zapytaniu ofertowym.
Pomoce dydaktyczne i naukowe zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z niezbędną dokumentacją techniczną, kopiami świadectw i certyfikatów, instrukcją obsługi w języku polskim, a także z dokumentami potwierdzającymi udzielenie Zamawiającemu gwarancji na te urządzenia.
Oferenci składający ofertę nie mogą być powiązani osobowo i kapitałowo z osobami dokonującymi oceny w imieniu zamawiającego tj. odpowiedzialnego za czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne.
W celu uniknięcia konfliktu interesów: komisja dokonująca oceny przedstawi stosowne oświadczenia.
Zapytanie ofertowe, formularz ofertowy, wzór umowy -pomoce dydaktyczne i naukowe
data wytworzenia | 2016-11-10 |
data udostępnienia | 2016-11-10 |
sporządzone przez | Buczak-Badowska Ilona |
opublikowane przez | Ilona Buczak-Badowska |
data wykonania | 2016-11-10 |
|
|