Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. |
x |
|
Modyfikacja treści aktualności 'Zapytanie ofertowe dotycze zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zawonia”.'
Zawonia, dnia 24 maja 2016 roku RGK.623.5.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE na zamówienie o wartości nieprzekraczającej 30 000 EURO prowadzone z pominięciem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) w oparciu o art. 4 pkt. 8 tej ustawy
Gmina Zawonia zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zawonia”.
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. „ Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zawonia” w ilości 61,88 Mg w zakres którego wchodzi:
Zadanie nr 1 - Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu Gminy Zawonia w ilości szacunkowej 58,22 Mg. W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokrycia dachowego na wskazywanych przez Zamawiającego budynkach znajdujących się na terenie Gminy Zawonia, pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz.1973) – „Karta przekazania odpadu”.
Zadanie nr 2 - Odbiór, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu Gminy Zawonia w ilości szacunkowej 3,66 Mg. W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz.1973) – „Karta przekazania odpadu”.
2. Podana ilość wyrobów zawierających azbest ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. 3. Poinformowanie mieszkańców Gminy Zawonia o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest.
4. Demontaż, odbiór, pakowanie, ważenie i załadunek odpadów przy użyciu własnych maszyn i urządzeń.
5. Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa.
6. Ważenie odbieranych wyrobów zawierających azbest ma odbyć się w obecności: oddającego eternit, przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu o dniu odbioru. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy, oddającego azbest i przedstawiciela Zamawiającego, który zawierać ma następujące informacje: nazwę zadania, nazwę Wykonawcy, imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów (w m2 i Mg), łączny koszt odbioru i utylizacji wyrobów azbestowych od oddającego wyroby.
7. Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: kary przekazania odpadów, protokołów odbioru wyrobów azbestowych od osób uprawnionych, kwitów wagowych potwierdzających wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
9. Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonania usługi.
10. Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
II. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy przy czym termin ten nie może być dłuższy niż do dnia 31.08.2016r.
III. Okres gwarancji: nie dotyczy.
IV. Dokumenty wymagane od Wykonawcy: a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu następujących dokumentów:
- aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, lub umowę z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych lub oświadczenie że ma ww. zezwolenie - umowę ze składowiskiem odpadów na odbiór-unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
V. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
VI. Inne istotne warunki zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21, z późn. zm), 2) Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.), 3) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 t.j. z późn. zm.), 4) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.), 5) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 z późn. zm.), 6) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8. poz.31). 7) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); 8) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
VII. Warunki płatności: przelew 30 dni od dnia otrzymania faktury.
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty w formie pisemnej według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania należy składać w Urzędzie Gminy w Zawoni, 55-106 Zawonia ul. Trzebnicka 11 pok. 1 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z napisem: Oferta na zadanie pn. „ Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zawonia” do dnia 02.06.2016 r. do godz. 1000.
Załączniki:
|