Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. |
x |
|
Wójt Gminy Zawonia ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zawonia stanowisko: Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Budownictwa
Liczba i wymiar etatu: 1 1. Wymagania niezbędne: 1. spełnianie warunków określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) dla stanowisk urzędniczych; 2. wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku: inżynieria środowiskowa, ochrona środowiska, rolnictwo, leśnictwo, zarządzanie kryzysowe ; 3. posiada co najmniej trzyletni staż pracy 4. praktyczna znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności następujących aktów prawnych:
2. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego; 2. obsługa programu LEX dla samorządu terytorialnego; 3. umiejętność analitycznego myślenia; 4. umiejętność efektywnej pracy w zespole; 5. znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych; 6. dobra organizacja pracy własnej; 7. zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność; 8.zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres; 9.umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Do zakresu obowiązków Kierownika Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Budownictwa Urzędu Gminy Zawonia należeć będzie w szczególności realizacja zadań z zakresu : 1) wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących usuwania drzew i krzewów oraz prowadzenie egzekucji karnych za naruszenia przepisów w tym zakresie, 2) prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego. 3) organizowanie i realizacja programów z zakresu ochrony środowiska, 4) przygotowywanie projektów uchwał, umów i regulaminów oraz sprawozdań dotyczących prowadzonych zadań, 5) prowadzenie wykazu publicznie dostępnych danych dotyczących ochrony środowiska. 6) współpraca z właściwymi organami administracji rządowej, samorządem lekarsko - weterynaryjnym oraz instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie działania na rzecz ochrony zwierząt,
7) wydawanie decyzji w sprawie odebrania właścicielom lub opiekunom zwierząt traktowanych niehumanitarnie, 8) wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras uznawanych za agresywne, opracowywanie programów zapobiegających bezdomności zwierząt, 9) działania w zakresie wyłapywania zwierząt bezdomnych i umieszczanie ich w schronisku, 10) współdziałanie z dzierżawcami lub zarządcami obwodów łowieckich w zagospodarowywaniu łowieckim obszarów gminy, w szczególności w zakresie ochrony zwierzyny bytującej na jej terenie, współdziałanie w zakresie zgłaszania szkód wyrządzonych przez zwierzęta leśne na gruntach rolników 11) prowadzenie spraw z zakresu ochrony gruntów rolnych w trybie ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, 12) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, 13) opracowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 14) prowadzenie, aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 15) ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowywanie wyników tej oceny, 16) dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 17) wydawanie z upoważnienia wójta decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz prowadzenie rejestru decyzji, 18) prowadzenie spraw w zakresie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, 19) opiniowanie wniosków o udzielenie koncesji na eksploatację złóż, 20) pozyskiwanie środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i innych źródeł pozabudżetowych oraz sporządzanie wniosków i aplikacji o przyznanie tych środków oraz rozliczenie, 21) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej i ściekowej (zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków)- nadzór nad oczyszczalnią ścieków oraz wodociągami, 22) nadzór nad wdrożeniem i działaniem systemu gospodarki odpadami, 23) opracowywanie i aktualizowanie gminnego planu zarządzania kryzysowego; 24) obsługa techniczno-organizacyjna prac gminnego zespołu zarządzania kryzysowego; 25) sporządzanie rocznego planu pracy gminnego zespołu zarządzania kryzysowego i przedstawianie go do akceptacji Wójtowi; 26) opracowywanie i aktualizowanie regulaminu gminnego zespołu zarządzania kryzysowego; 27) organizowanie szkoleń, ćwiczeń i treningów gminnego zespołu zarządzania kryzysowego oraz opracowywanie w tym zakresie wymaganej dokumentacji; 28) monitorowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na terenie gminy; 29) gromadzenie informacji o zagrożeniach i analiza zebranych materiałów; 30) wypracowywanie wniosków i propozycji zapobiegania i przeciwdziałania zagrożeniom; 31) przygotowanie i uruchamiania, w przypadku zaistnienia zagrożeń, procedur związanych z zarządzaniem kryzysowym; 32) realizacja zadań z zakresu zapobiegania, przeciwdziałania i usuwania skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym; 33) realizacja zadań planistycznych i programowych z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej; 34) opracowanie i aktualizacja gminnego planu operacyjnego ochrony przed powodzią; 35) współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej; 36) współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne; 37) współdziałanie z Wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu Gminy w zakresie przeciwdziałania, zwalczania i usuwania skutków zagrożeń.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym, w budynku dwukondygnacyjnym; 2. Praca administracyjno-biurowa; 3. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. 4.Na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna, o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych.
5. Wymagane dokumenty: 1. kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zawonia http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zawonia/ 2. list motywacyjny oraz cv z podaniem numeru telefonu kontaktowego; 3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności; 4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe; 6. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ust z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.). Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 6 maja 2013 r. (godz. 15:00) na adres: Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11 w kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Budownictwa” Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (71) 3128182. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zawonia/ Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko urzędnicze przechowuje się w Urzędzie Gminy Zawonia przez okres 6 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru w BIP. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 6 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
(-) Robert Borczyk Wójt Gminy Zawonia
|