Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Zawonia
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Zamówienia publiczne - ogłoszenia Zamówienia publiczne - ogłoszenia


Przetarg: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Zawonia

www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zawonia/
Zawonia: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZAWONIA
Numer ogłoszenia: 105132 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawonia , ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, woj. dolnośląskie, tel.
0-71 312-81-82, faks 0-71 312-81-82.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zawonia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA
POTRZEBY GMINY ZAWONIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek
organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10
kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Zawonia zawrze umowę wynikającą z niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZAWONIA. Zamówienie - zakup
energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe
zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2016 r. do 31.05.2018 r. wynosi 1 558
446,00 kWh. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.06.2016 r. do 31.05.2018 r. wynosi
366 234,81 zł. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2
do projektu umowy (załącznik nr 4.2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje
Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji
zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli,
reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opis sposobu spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków
udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 Pzp - wg załącznika nr 3 do SIWZ, b) aktualna koncesja na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opis sposobu spełniania warunku: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie co najmniej jedno zamówienie na sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie
co najmniej 750 000,00 kWh w skali roku. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające
spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - wg załącznika nr 3 do SIWZ b) wykaz wykonanych, a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw energii
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców złożony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ,
wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub
są wykonywane należycie (np. zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ lub referencje)
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - wg
załącznika nr 3 do SIWZ.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - wg
załącznika nr 3 do SIWZ.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - wg
załącznika nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
• określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach
niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych -
wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie
na sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 750 000,00 kWh w skali roku.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może na zasadach
określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub
ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając
w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub drogą
elektroniczna opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą
ważnego certyfikatu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie
z art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego
powstałą wskutek nieudostępnienie tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie
ponosi winy. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów
złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszystkie pozostałe
wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IV SIWZ składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w pkt. 1
działu IV SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1. działu IV SIWZ,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby
uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju
miejsca zamieszkania osoby i kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub przed notariuszem. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
zamówienie: ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania; zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje
pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt
ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka
korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; Podwykonawstwo Zamawiający żąda
wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcy (sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku braku w
ofercie w/w załącznika, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez
udziału podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1,
wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub
wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmian (w granicach
dyspozycji art. 144 ust.1): zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego,
dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o
tych zmianach, na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości
punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, zmiana nie może
przekroczyć 15% zamówienia, zmiany osób reprezentujących strony; Strony niezwłocznie
poinformują się pisemnie o tych zmianach, z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza
zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu
wykonania zamówienia do 31.05.2018 r., cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT)
podana w formularzu oferty będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany
opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym cena jednostkowa brutto ulegnie
zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza
zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian o
których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp. Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi, jeżeli
strona Umowy, która wnioskuje o tę zmianę w przedstawionej kalkulacji kosztów wykonania
zadania wykaże wpływ zmian o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp na koszty wykonania
zadania. Zmiana wysokości wynagrodzenia o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp nastąpi w
formie aneksu do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, który obowiązywał będzie od dnia wejścia
w życie przepisów, na podstawie których dokonane zostaną zmiany o których mowa w art. 142 ust.
5 Ustawy Pzp. W przypadku zmiany o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp wysokość
wynagrodzenia Wykonawcy zostanie naliczona na podstawie nowych przepisów. W przypadku
zmiany o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie
zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia
wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie
obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń
publicznoprawnych, od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. W przypadku zmiany o której
mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 3 Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość
wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu
uwzględnienia tej zmiany przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób
bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zawonia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zawonia
ul. Trzebnicka 11 55-106 Zawonia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 10.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć do dnia 10.05.2016 r. do godz.
12.00 w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego - New Power Sp. z o.o., ul. Chełmżyńska 180A, 04
- 464 Warszawa, pok. nr 214..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 


data wytworzenia2016-04-27
data udostępnienia2016-04-27
sporządzone przez
opublikowane przezPiotr Lis
ilość odwiedzin290
rejestr zmianzobacz »
Urząd Gminy Zawonia, Trzebnicka 11 , 55-106 Zawonia, tel.: 71 312 81 82, 71 312 81 93, fax: 71 312 95 59, urzad@zawonia.pl, www.zawonia.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@