Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Zawonia
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU DOLNE  / Przydatne informacje  / Rejestr zmian
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Rejestr zmian Rejestr zmian
Publikacja aktualności 'Zapytanie ofertowe: Koszenie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Zawonia w roku 2015'



GMINA ZAWONIA
ul. Trzebnicka 11
55-106 Zawonia
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych – j.t
Dz. U. 2013 roku, poz. 907 z późniejszymi zmianami)
 
dotyczące: „KOSZENIE PASA DROGOWEGO DRÓG GMINNYCH NA TERENIE
GMINY ZAWONIA W ROKU 2015”
 
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest:
Obustronne (trzykrotne) mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy
Zawonia.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) obustronne (trzykrotne) mechaniczne wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg
gminnych. Koszenie należy wykonać na szerokości 2,00 mb od zewnętrznej krawędzi
utwardzonego pobocza, bądź krawędzi drogi, a w przypadku istnienia rowu przydrożnego także
skarpy, dno, przeciwskarpy rowu i na odległości do 1,0 mb od zewnętrznej krawędzi skarpy rowu,
w obrębie skrzyżowań i stron wewnętrznych łuków poziomych dróg,
b) wykoszenie traw i chwastów dookoła słupków znaków drogowych, drzew, poręczy drogowych,
barier energochłonnych, słupów energetycznych, itp. elementów znajdujących się w poboczu drogi,
należy wykonać ręcznie za pomocą kosiarek spalinowych trawnikowych bądź żyłkowych.
c) koszenie pasa drogowego z traw i chwastów przy drogach gminnych w tym: pobocza, skarpa, dno
i przeciwskarpa rowu! należy wykonać po obu stronach drogi, mechanicznie kosiarkami
specjalistycznymi na wysięgniku.
d) warunki bezpieczeństwa i obsługa maszyn, narzędzi i urządzeń zastosowanych do realizacji
przedmiotowego zamówienia powinna odpowiadać Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa
i Gospodarki Żywnościowej z dnia 12 stycznia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
przy obsłudze ciągników, maszyn i urządzeń technicznych stosowanych w rolnictwie (Dz. U. z
1998 r. Nr 12 poz. 51z późniejszymi zmianami), które określa min., że: Niedopuszczalne jest
używanie kosiarek specjalistycznych w tym bijakowych, rotacyjnych w odległości mniejszej niż 50
mb od osób postronnych, na terenie, na którym występują przeszkody trwałe. W razie użycia
kosiarek do koszenia traw w miejscach, w których mogą znajdować się osoby postronne, teren
pracy kosiarki powinien być zabezpieczony przed przypadkowym zbliżeniem się tych osób.
Wykaszanie traw porastających rowy, pobocza dróg, należy dokonywać przy użyciu kosiarek
konstrukcyjnie dostosowanych do tych prac.
e) uszkodzone w trakcie wykonywania usługi koszenia, słupki itp. Wykonawca przywróci do stanu
pierwotnego na koszt własny.
Roboty należy wykonywać w sposób mało uciążliwy z zachowaniem wymaganych odpowiednimi
przepisami warunków prowadzenia przedmiotowych robót.
Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia winien dysponować jednostkami sprzętu
wymienionymi poniżej:
- kosiarka doczepna (do ciągników) 1 szt.,
- kosiarka spalinowa 1szt.,
- kosiarka wysięgnikowa 1szt.,
- samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy z przyczepą.
2. LOKALIZACJA ROBÓT:.
Drogi gminne:
- Kopiec-Miłonowice-Cielętniki-Tarnowiec; Tarnowiec-cegielnia,
- Tarnowiec-Sucha Mała-Sędzice;
- Sucha Wielka-Budczyce;
- od drogi powiatowej do Prawocic;
- Pęciszów-Grochowa,
- Złotów-Stanięcice-Złotówek,
- Skotniki -Radłów,
- od drogi powiatowej doTrzęsowic,
- Zawonia, ul. Spacerowa, ul. Wiosenna, ul. Swobodna, ul. Nowa, ul. Jaśminowa, ul. Topolowa, ul.
Tęczowa, ul. Wrzosowa,
- droga dojazdowa do Składowiska Odpadów Komunalnych w Skotnikach
- droga dojazdowa do Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Suchej Wielkiej
3. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
3.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
wykonania przedmiotu zamówienia opisanymi w niniejszym Ogłoszeniu, a w szczególności
sprawne i terminowe wykonanie zamówienia,
3.2 Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez
Zamawiającego i zgodnie z warunkami umowy.
3.3 Wykonawca jest zobowiązany do tego aby wszyscy pracownicy wykonujący prace przy
realizacji zamówienia:
- posiadali aktualne badania lekarskie,
- posiadali aktualne, udokumentowane przeszkolenie wstępne i okresowe oraz stanowiskowe
z zakresu BHP i Ppoż., przeprowadzone przez osoby do tego uprawnione staraniem i na koszt
Wykonawcy,
- posiadali odpowiednie kwalifikacje do wykonywanych przez siebie prac,
- byli wyposażeni w wymaganą odrębnymi przepisami odzież ochronną lub ubranie robocze
kamizelkę ostrzegawczą koloru pomarańczowego, sprzęt ochrony osobistej.
3.4 Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych
w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji usługi
objętej umową, jeżeli do ich powstania przyczynili się pracownicy Wykonawcy. Wykonawca powinien
zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczenia dotyczące pojazdu, sprzętu i pracowników.
Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa
nieszczęśliwych wypadków dotyczące pojazdu, sprzętu i pracowników Wykonawcy oraz osób
trzecich, powstałe w związku z wykonywaną usługą, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
3.5 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót i usług
wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest do:
- prowadzenia robót i usług, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu i nie utrudniający
ruch pojazdów i pieszych,
- przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przestrzegania uwag i zaleceń pracowników Zamawiającego nadzorujących wykonanie robót.
3.7 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.8 W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, Wykonawca
ponosi pełną odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego
pracowników.
3.9 Wszelkie konsekwencje jakie wynikną z niespełnienia przez Wykonawcę zobowiązań podanych
w powyższych punktach ponosić będzie Wykonawca.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia do 5 października 2015 r. od daty podpisania umowy.
I termin - od podpisania umowy do dnia 17 czerwca 2015 r.
II termin - do dnia 24 sierpnia 2015 r.
III termin - do dnia 5 października 2015 r.
5. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY
1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę 10000,00 zł.
6. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Piotr Lis – tel./fax: 71 312-81-82; e-mail: inwestycje@zawonia.pl
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1, 1.1 do
Zapytania Ofertowego.
Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim.
Oferta powinna zawierać:
1) imię, nazwisko, firmę, nazwę i dokładny adres Wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz imię
i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy,
2) własnoręczny podpis wykonawcy bądź osób mających prawo zaciągać zobowiązania w jego
imieniu;
3) wypełniony formularz ofertowy i cenowy (załącznik nr 1 i 1.1),
4) oświadczenia i dokumenty,
5) zaakceptowany wzór umowy,
Koperta powinna być oznaczona następująco:
Kopertę oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować: Urząd Gminy Zawonia,
ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia.
Oferta na „Koszenie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Zawonia w roku 2015”
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w terminie do 12 czerwca 2015 roku do godz.1000 , pocztą lub osobiście na
adres: Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, (pok. nr 2 sekretariat, I piętro)
9. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
- Wg kryterium cena:
Cena min. brutto
Wc = ----------------------------------------- x 100 pkt,
Cena brutto badanej oferty
- Wg kryterium cena ofertowa: 100 %
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

Załacznik nr 1: Zapytanie ofertowe wraz z ałącznikami pdf.



data wytworzenia2015-06-09
data udostępnienia2015-06-09
sporządzone przez
opublikowane przez
data wykonania2015-06-23
Urząd Gminy Zawonia, Trzebnicka 11 , 55-106 Zawonia, tel.: 71 312 81 82, 71 312 81 93, fax: 71 312 95 59, urzad@zawonia.pl, www.zawonia.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@