Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Zawonia
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU DOLNE  / Przydatne informacje  / Rejestr zmian
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Rejestr zmian Rejestr zmian
Publikacja aktualności 'Wójt Gminy Zawonia ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zawonia stanowisko: Sekretarz Gminy Zawonia'



Wójt Gminy Zawonia

ogłasza otwarty i konkurencyjny

nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia

1. Stanowisko pracy:       

Sekretarz Gminy

Wymiar czasu pracy: pełny etat

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

2) 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.                 o pracownikach samorządowych (t.j. z 2014 r., poz. 1202    z późn. zm.) , w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym     w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

3) posiadanie obywatelstwa polskiego,

4) korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,

5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

6) nieposzlakowana opinia,

7) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),

8) bardzo dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o systemie oświaty, Karty Nauczyciela, o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy oraz Instrukcji kancelaryjnej.

9) brak przynależności do partii politycznych  i zakaz ich tworzenia.

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) ukończone podyplomowe studia z zakresu  administracji,

2) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

3) wysoka kultura osobista,

4) odporność na stres,

5) zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole,

6) doświadczenie w organizacji wyborów,

7) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność.

4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:

1) W zakresie sprawowania funkcji kierowniczej i organizowania pracy Urzędu Gminy:

a) prawidłowa organizacja pracy, a w szczególności przestrzeganie przepisów prawa, porządku i dyscypliny pracy, prawidłowe i sprawne załatwianie spraw obywateli oraz ich skarg i wniosków,

b) przygotowywanie dokumentów z zakresu organizacji Urzędu Gminy (statut, regulaminy, zarządzenia) oraz zmian tych dokumentów,

c)  nadzór nad  przygotowaniem dla potrzeb Rady Gminy i jej organów informacji, projektów uchwał oraz opracowywanie zarządzeń Wójta Gminy właściwych dla stanowiska pracy,

d) uczestniczenie w sesjach Rady Gminy i jej Komisjach,

e) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem interpelacji, wniosków radnych,

g) organizowanie pracy i nadzór nad pracą praktykantów  i stażystów,

h) współpraca z sołectwami, współorganizowanie zebrań wiejskich

i) współpraca z sąsiednimi gminami,

k) współdziałanie z organami kontroli państwowej oraz organami ścigania.

2)  W zakresie nadzoru, kontroli i instruktażu:

a) nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych skierowanych do Wójta przez organy kontroli zewnętrznej,

b) sprawowanie nadzoru nad stosowaniem przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego na wszystkich stanowiskach pracy,

c) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,

d) przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych w Urzędzie Gminy oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej,

e) kontrola pomieszczeń biurowych w zakresie zabezpieczenia dokumentów, pieczęci, druków i komputerów,

f)  współdziałanie w organizacji szkoleń pracowników Urzędu Gminy,

g) udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie organizacji pracy, funkcjonowania Urzędu Gminy, trybu załatwiania spraw obywateli oraz współdziałania z Radą Gminy w zakresie wykonywania jej zadań.

3) W zakresie oświaty:

a) prawidłowa realizacja zadań nałożonych na gminę wynikających z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela,

b) nadzór nad placówkami oświatowymi znajdującymi się na terenie Gminy,

c) nadzór nad realizacją zadania dotyczącego rocznego przygotowania przedszkolnego,

o którym mowa w ustawie o systemie oświaty,

d) koordynacja działań związanych z ustalaniem sieci publicznych przedszkoli, publicznych szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy i przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich uchwał Rady Gminy,

e) koordynacja działań związanych z zapewnieniem bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dzieci do szkół,

f) współpraca z Kuratorium Oświaty i innymi organami lub organizacjami zajmującymi się sprawami oświaty,

g) występowanie z wnioskami do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych oraz do organów nadzoru pedagogicznego w sprawach dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych,

h) nadzór nad organizowaniem konkursów na stanowisko dyrektora placówek oświatowych znajdujących się na terenie Gminy,

k) inne sprawy dotyczące zagadnień związanych z oświatą.

4) Organizowanie, wykonywanie oraz nadzór nad czynnościami wyborczymi i referendalnymi.

5) Prowadzenie spraw kadrowych, w tym:

a) prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,            

b) bieżąca analiza dokumentów pracowniczych pod kątem zgodności z prawem i kompletności,

c) śledzenie wszelkich zmian w prawie w zakresie spraw pracowniczych i przedkładanie propozycji Wójtowi w tym zakresie,

d) przygotowywanie dokumentów w zakresu spraw osobowych, przestrzeganie wszelkich  terminów w tym zakresie.

5. Warunki pracy na stanowisku:

1)  praca na pełny etat,

2)  praca od poniedziałku do piątku,

3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Zawonia,

4) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu Gminy.

6. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5) kwestionariusz osobowy,

6) pisemne oświadczenia:

- o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;

- o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dot. kandydata, który zamierza

skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach

samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014r., poz. 1202).

7) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7. Dodatkowe informacje:

1)   Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w miesiącu czerwcu 2015 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zawonia     w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %,

2) Stanowisko pracy znajduje się w budynku Urzędu Gminy - Zawonia, ul. Trzebnicka 11.

Stanowisko pracy w budynku na I piętrze bez windy. Budynek może stwarzać problemy dla osób  niepełnosprawnych ruchowo – przeszkody architektoniczne.

Praca wewnątrz budynku jak równie na zewnątrz. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach (w przypadku ofert przesyłanych pocztą za datę złożenia dokumentów będzie uznawana data ich doręczenia).  Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty proszę przesyłać do Urzędu Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, pokój Nr 1 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Sekretarza Gminy”  w terminie do 20.08. 2015 r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Zawonia po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r , poz. 1202 z późn. zm.).

9. Oferty niewykorzystane w naborze i nieodebrane osobiście w Urzędzie Gminy zostaną zniszczone.

10. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie lub pisemnie poinformowani o terminie dalszej procedury naboru.

11. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu.    

Wójt Gminy Zawonia

/-/ Agnieszka Wersta

Załącznik nr 1: Kwestionariusz osobowy

 



data wytworzenia2015-08-05
data udostępnienia2015-08-05
sporządzone przezKozłowska Paulina
opublikowane przezPiotr Lis
data wykonania2015-08-05
Urząd Gminy Zawonia, Trzebnicka 11 , 55-106 Zawonia, tel.: 71 312 81 82, 71 312 81 93, fax: 71 312 95 59, urzad@zawonia.pl, www.zawonia.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@